Shoppat!

Fanns inte så mkt i xs så efter Blomingdales och Macys fann jag den på Burberry på 5 th ave=) 5000 kr! Men det var den värd=) Älskar den! Så nu har jag fem quiltade jackor! Men de andra ska rensas bort!=)






För att den var rosa=) Gillar armbandet mer=)



Så snygga strandskor! Inga Hm skor hos mig inte=) Plus en vit tunika och mina nya bikinitrosor från V.S! Verkar bli en grym sommar igen=)








Grym läppglans och överdelen har ett stort guld spänne bak=) Från V.S så klart!



Mitt billigaste köp! Billigare än läppglansen!=)



Ett litet urval av vad jag har handlat! Ni får se resten av bilderna från NY sen nu ska jag hämta min lilla pälskling som jag saknat så!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0