Stressad Angelica!

Är super stressad far runt som en dåre i lägenheten och plockar det som ska packas! Visserligen går det ganska bra eftersom jag lämnat bort alla blusar, klänningar och skjortor på tvätt så de är strykna å fint vikna. Men det är inte bara jag som ska resa bort utan min lilla prinsessa ska åka till sin farmor! ÅÅ då måste hon vara i fin form så klor ska klippas, päls ska borstas!


Hade packat sex par skor, men det gick inte så det var bara att göra om och göra rätt! Fyra par duger. Mitt första köp är nog till 99% ett par beiga skor!



Mitt nya kropps smör luktar mango persika! Jag känner mig som en len frukt=)




Imorgon kl 10 har jag tid hos vicke vire!



Man måste ha med sig val möjligheter så man inte står där naken!



Är lite sur på mig själv att jag inte har tagit tag i vinterkläderna som hänger och ligger lite varstans i röran! Men imorgon är hemmet strålande igen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0