Hemmets tur!

Somnade i soffan efter mys kväll igåår och hade tydligen vaknat och skrikit rakt ut vart e Madde och Elle!? =)

Så därför var det passande att jag tog med Madicken på en lite längre shopping tur idag! Å idag var det inte Agge som skulle var i fokus utan mitt hem! Inga fler klänningar förrän hemmet fått sig en liten refresh med nya mattor, myskuddar, skålar och andra snygga ting =) Fann dock inte allt jag hade på min inköps lista så imorgon blir det ett besök på Ikea vare sig man vill eller inte!


Kvällsläsning!



Smyckes trädet fick en tillfällig plats eftersom Mini kan inte låta bli mina saker :)




Äntligen är min slitna VIP lounge matta utbytt till en skönare=)



Kommentarer
Postat av: Elle

Yacht club passar bra nu!!

2009-08-05 @ 22:03:18
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Agge

Eller hur =)

2009-08-08 @ 15:15:21
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0