När spriten går in..


lämnar jag hjärnan hemma!
Tog med en vinare till förfesten! Tänkte det räcker ju eftersom jag redan druckit i öltälet på travet... men när sprit flaskan ställdes på bordet ställde jag bort vin glaset och började dricka drinkar istället för att hinna ikapp de andra som redan var i fin form när jag kom! Visst inga konstigheter! Minns att jag gick in en sväng på stadshuset och sedan gick hem för att göra en soppa! Rörde lite i soppan och klädde på mig igen för att ge mig ut på stan!Vad händer? Jag glömde att tända lyset i trapp uppgången och klev snett! Fick inte stopp förrän jag satt som ett frimärke mot väggen! Vittnet till detta spektakel trodde inte att jag levde när jag låg där! Men visst lever jag! har räknat till sju runda blåmärken och ett litet skrubbsår i pannan! Värre är det idag.. känns som om jag gått en brottnings match!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0