No big hit!

Det blev ingen höjdar utgång i lördags! =( Har helt klart roligare när jag festar me Elle istället för med grabbarna! De har lackat av och festar inte som rock stars längre!
 Sen var jag så besviken att jag aldrig blev onykter! Vilket är rätt otroligt för jag drack nästan två vinare plus två snabba lakrits shots innan jag klev ut.. Så tack och hej från mig till stads huset jag är för gammal för den publiken! 


 

Party pärlorna! Hoppas ni inte har glömt bort mig den här helgen!


 

 

Kommentarer
Postat av: Issa

Ja men jag kommer säkert inte få den såld. Så om jag har kvar den senare kan du få köpa den!Den e grymt snygg och speciellt om man är smal som du! Härligt med frankrike! :)

2009-08-11 @ 18:48:58
Postat av: Elle

Klart att jag inte glömt dig!! =) Till helgen hoppas jag på ett galet party!!

2009-08-11 @ 23:01:14
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0