Boring..

Den här veckan har varit allt annat än rolig =( Å det beror på att jag går en intensiv utbildning för att få mitt körkort! Så i Oktober börjar mitt liv igen =)
Har köpt trådlöst tangent bord så nu ligger jag i soffan och kör faserna på tvn! Tre fel får man tydligen bara ha! Och trots att jag tvingade en som redan har körkort att göra en fas åt mig så fick jag ändå inte godkänt! =( Jag känner mig förvirrad, irriterad och har ständig huvudvärk!

Men idag tog jag en paus och sportade runt nere i stans butiker!=) Och vad kom jag hem med? En sjätte quiltad jacka! =) Trots min nya Burberry kunde jag inte motstå den här jag såg i Rivas skyltfönster =) Nu har jag hittat den perfekta! Har lovat att jag ska älska och vårda den ömt! =)






Kommentarer
Postat av: ems

men den här såg jag i damernas idag... jag vill också ha!!!

2009-08-21 @ 21:32:24
URL: http://weloveems.blogg.se/
Postat av: Madelene

Men vilken fin jacka:) då behöver du inte köpa min!!! Älskar dej!!!! puss puss ses på onsdag!

2009-08-22 @ 12:39:02
URL: http://maddikken1.blogg.se/
Postat av: Maja

Agge! Jag och Ingrid tycker att du uppdaterar alldeles for sallan!! =)

2009-08-25 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0