<3 France


we did it again =) Vann alltså!




På Swedish house maffia=)



Madicken bytlånade=)








Mina nya skor som jag köpte i Italien =)



Se och lär av en fena=)











Madicken var den som shoppade mest=)









Elles står för resans grymmaste armband!







Elle där hon hör hemma.. Nikki beach=)
















Här drog jag i mig det som skulle bli årets bakfylla! Sippandes och lycklig utan en tanke på att båten kryssade iväg!








En dåre trillade överbord och lyckligtvis var det inte jag! Jag stupade i säng redan vid ett!












Kryssade förbi roberto cavallis båt=) LOVE








Kommentarer
Postat av: issa

Fortfarande en fena på att stå på händer under vatten Agge! Men lite skönare att stå i en pool i St tropez istället för grumliga Ån i kovland va? hihi

2009-08-04 @ 03:29:17
Postat av: Madicken!

MEN BARBIE!!!! du måste in med mer bilder på dej sj :) mest på mig och Elin ju.. Finns ju jätte många FINA VACKRA BILDER PÅ DEJ JU!! Älskar DEJ :)

2009-08-04 @ 08:14:45
Postat av: Cicci

Va härligt ni ser ut att haft det!!! :)

2009-08-04 @ 08:51:33
URL: http://c1cc1.blogg.se/
Postat av: Maja

Agge du ar sa snygg! Ja, ni alla ser FAB ut!! Och resan ser sannerligen ut att ha uppfyllt era forvantningar i ar ocksa.......? :)

2009-08-05 @ 10:25:01
URL: http://majaahlund.blogg.se/
Postat av: elina (emmas lillasyster)

ååh, ni måste ha haft det toppen bra!! Det ser så härligt ut:) Kramar

2009-08-21 @ 16:32:43
URL: http://elinaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0