Bra köp!

Idag åker mina Ullared täckbyxorna på! Ett mycket bra köp! Så den som skrattar åt mina Ullareds besök kan surt se på när jag glider runt i mina täckbyxor utan att behöva frysa om rumpan! =)






Nu ska jag ta tag i det som jag inte hann med igår! Det har varit en innehållsrik vecka! Och veckans guldstjärna i kalendern går till Madicken, Not!
 
Igår skulle hon på massage och det visste jag om men sen när hon ringer vid tolv och huttrar står hon ute i nästan 20 minus och har fått punktering! Och innan jag hunnit fråga vart så dog hennes telefon! Så efter några vändor i stan såg jag henne efter vägkanten, inga vantar ingen mössa och så hade dörrarna på bilen frysit igen! Det hade inte varit nån större kataströf om hon parkerat på en parkeringsruta men ställer man sig blockerandes för andra bilar så var det bara för D att slita av sig kavajen och hjälpa till! Igår när jag pratade med henne vid sju var hennes ben fortfarande blå!

Så min första tanke när jag såg henne igår var att jag skulle gå och lämna tillbaka alla hennes julklappar och köpa henne ett par täckbyxor och ett underställ!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Men fyyy va hemskt! stackars madde :( tur du hitta henne!

2009-12-19 @ 13:49:21
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0