Då var julen

över för den här gången! Skönt ett steg närmare sommaren! =) Hela julveckan var ett enda stort stress men ett kul stress! Fick så mkt fina julklappar och har shoppat så mkt fiint! Skulle ta mig hela dagen att fota allt men här kommer ett urval! =)





Två par nya handskar! Dessa från Wera och sen ett par cargloves som matchar min Jeep! =)




Nya lagomt utsvängda jeans och en fulsnygg pälsväst! =) Sen fick jag en leopard fusk päls i julklapp! =)




Fiinastet skjortan! Helt vanlig framifrån och super söt bakifrån! =)






Nya trashade stuprör!




Plus en kort morgonrock med volang, lexington lappar av Emma från NK! En pläd till sängen i fuskpäls, tavelramar en hushållsmaskin, eltandborste, en svart kofta jag önskat mig, ett armband, smink, ett sparkonto med en summa som ska gå till en omega klocka framöver! And so on......






Kommentarer
Postat av: Elle

Fina grejer! :)

2009-12-29 @ 18:49:19
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0