Tisdag! =)

Idag har varit en bra tisdag! =) Har varit ute och åkt med mami sen for jag hem och städade och lagade middag! Efter det for jag hem till mamma och pappa där mormor med vänner var på besök och fikade tårta! Känner mig så fri med mitt körkort! Jag far runt lite här och där som jag känner helt enkelt! =)

Ihelgen hittade jag fram den här fiina väskan som jag fått av min Madicken! Hon köpte den i somras när vi var i cannes sen har den legat gömd i mitt klädskåp!




Har flyttat in i mina skönt slappa ralph lauren jeans med bootcut! Ibland är det skönt att vara slapp! =)





Min nya favorit tunika som jag köpt second hand!





Mini har fått fiint på sitt matbord! Ett polkagris randigt underlägg och en skyddsängel som vakar över henne!







Kommentarer
Postat av: Elle

hahaha såklart, du kan få det framtida barnrummet så länge.. ;)

2009-12-02 @ 16:58:01
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0