Gott Nytt År!

Vilket år vilka minnen! =) Här får ni lite av mitt 2009! =)


Några sköna fester har vi hunnit avverka!











D överraskade mig med en resa till NY! Det var fantastiskt kul!







Festade två veckor på franska rivieran som bland annat innehöll ett dygn på en yacht utanför Nikki Beach, st tropez =)










Insåg att jag hade fler talanger än att klä mig snyggt.. Konstnärlig är jag också! =)





Färgade håret brunt vilket jag surt ångrade...




Ca 14 000 kr senare var det blont igen! =)




Madicken skaffade en liten prins som i början var på väldigt många övernattnings partyn här tills han blev för vild och förstörde mina gardiner! =)



Efter många års tjat tog jag tag i mig själv och skaffade ett körkort! Två veckor efter fick jag min drömbil! =)




Fick massor av presenter bla tången och de tre jackor jag önskat mig! =)











Så Gott Nytt År och håll tummarna att nästa år blir lika bra! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0