Livet när det är som allra bäst!

Sitter hos Elle=) Elle har blandat ananas drinkar! Var det party igår så är det galen fest ikväll=) Även att vi nyss har bokat rivieran de två sista veckorna i Juli så ännu en anledning att fira=) Två fina resor inom ett halvår! Så jag borde vara glad och le=)

Se denna film jag spelade in i somras när vi hade sjukt kul på Nikki Beach=) Visserligen är det uppsatta skyltar om kamera förbud för att skydda alla kändisar som älskar detta sjuka place men det kunde inte hindra mig turist som jag är att filma detta sjuka party=) Alltså roligaste festen i mitt liv=)


Jag tjuvfilmar=) And it was a big hit=) 1001 skumpor nytt rekord för att slå Puff Daddy=) Det som hände efter är sekretess;)



Madicken på ett av världens kändaste party place=)





Killen bredvid mig köpte en Nikki handduk till mig för 1000 svenska kronor och den glömde jag så klart kvar i solstolen! Även att det var ett måste att jag som inte ens har ett körkort skulle köra ut från Nikkis VIP parkering! Tur att jag hade huvudet på skaft och vägrade=)


VIP parking=)


Elles mamma har varnat att kliva på en yacht i fyllan! Så vi följer hennes råd men framför kan man alltid stå=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilken fest! Förstår att du längtar =) Tycker bloggen är jätte fin som den är nu! Kramis

2009-03-01 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0