Onsdagsmys!

Syster sov hos mig inatt! Vi gjorde en dip tallrik igår kväll och tittade på The City! Imorse drog hon innan jag hade vaknat för hon hade en inbokad massage! Efter for hon hem till sig och kom ner till mig igen vid tolv!!! Lunchade en kycklig sallad på Charm och tittade in stans utbud! Inte mkt hade hänt i hyllorna sen igår dock! Varje ggr jag går förbi Zara får jag en klump i halsen och mår illa! Men nu när jag for hem ikväll körde jag genom stan och kom på... Johannas är ju väl värd ett besök! Ligger lite avsides men kan falla mig in i smaken=) Får bli ett besök på fredag!=)

Ack så fiina men ack så förstora för Madicken! Å jag mitt pucko med större fötter provade dem inte ens! Måste ha varit i nån form av dvala?




Madicken hade rensat 15 sopsäcker kläder som hon inte har plats med trots det hade hon fyra garderober kvar att rensa ikväll!!! Den här sötnosen låg på instrument brädan i bilen! Skulle ha varit med när hon rensade men jag har inte heller så mkt plats över!


Plus dip och chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0