Nära döden upplevelse!

Middag hos min päron stod på dagens schema! Efter kaffet och mums mums frågade lillebror om han fick lifta med oss till Emma! Jaa visst du får åka med mig! Då frågade han mamma om hon ville hämta upp sin son i små flisor på sjukhuset imorgon?
Hur kunde han förutspå att min kör duglighet skulle sättas på prov tio minuter senare?? Full bil hade jag... Min co driver på passagerar sidan, Madicken och hennes sambo bak och lillebror i mitten! Alla är glada och skrattar och härjar när jag ger mig ut på vägen... Å vad fan händer? Nerför granloholmsleden ligger jag i 70 och ser i höger synfält att en bock (stor rådjurs hanne) kutar rakt framför bilen... Innan D ens hann öppna truten hade jag tvärnitat!!! Han strök alldeles framför bilen!!! Alla skrek och jag fällde en tår! Min kropp skakade som ett asplöv samtidigt som jag började skratta i chock! Tänk om jag inte hade varit såå pass vaken? Då hade jag aldrig fått nåt körkort och jag hade behövt gå i terapi resten av livet för att jag dödade Bambis pappa!

Såå nu är alla jätte impade över hur grymt duktig jag verkligen är!=) Go Agge!

Nu till nåt roligare! Så här snygga var vi igår!=)







Kommentarer
Postat av: Elle

hahaha tur att du är vaken och att bambis pappa och NI överlevde! =) Nä nu längtar jag till nästa utgång...och jag säger det igen..FAN FÖR DEN SOM GÅR HEM TIDIGT DÅ!!!!!!!!!!!!

2009-02-16 @ 18:25:56
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0