Blogg fri..

vecka har jag haft och var precis vad jag behövde! =) Har haft fullt upp ändå men nu är det äntligen dags för semester! Så vad har hänt veckan som gått?

Mamma och pappa sa hej då och stack två veckor till Grekland så vi möts uppe i luften på onsdag morgon men där är det ju svårt att stanna och säga hej så vi ses inte på drygt en månad!

Nikki har kommit hem från USA så nu är Elle lycklig igen=)

Jag har gått ner ett och halvt kilo så nu väger jag 54 =) Jag ska nån dag dela med mig av Agge dieten! För er som inte orkar hänga hela veckorna på Helex utan hellre ligger i soffan och myser!

Jag har fått höra att jag är lik x antal olika människor.. Blair, Gwen, Elita och senast idag om jag var halv mulatt!

Träffat ett medium som sa att jag sov dåligt för att det har varit en svår fullmåne + att jag hade ätit bacon! Vilket var lika med att vara kannibal!

Ska till frissan som vanligt på fredag!

Thats it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0