Tunika!

Till årets snyggaste bikini hittade jag en fin fin tunika som slutar precis där trosorna börjar och med härligt stora armar! Yes=)
Nu är bara frågan what the fuck to wear på Stinas 25 års fest imorgon? Tror inte att mamma är så sugen på att trolla ihop nåt över en natt efter det som hände sist! Jag skulle ha på mig en klänning men tyckte att den var för lång så jag tog fram saxen och klippte rakt av utan en tanke på att den måste sys upp=( Så en timme innan förfesten började fick mamma åka hem från golfen och D fick köra i ilfart hem till mamma med den! Men ack så bra den blev=)



Kommentarer
Postat av: ems

gud vilken fin tunika!!!

2009-06-07 @ 12:45:09
Postat av: Agge

Tack Emelie=) även att den var på rean! =)

2009-06-07 @ 12:53:49
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0