ACNE=)

Jag for ut till Birsta City idag för att äta sallad med DCharm! Tänkte att jag gör väl ett besök på Vila där mamma sett nåt jag skulle kunna ha på mig i NY! Men näää jag kan inte komma i en student klänning med tyll och glitter!!! Det är inte jag=(
Kunde inte släppa Zoe klänningen med bar axel som jag bloggade om igår! Visste att nåt sånt är ju omöjligt men tänkte vi tar väl en sväng runt city ååå där i skylt fönstret på Carlings av alla ställen hängde den!!! Då visste jag att den får det bli=) Så det var bara att klä av dockan och slå in den i kassan!


Eftersom det var en 36 a så är den lite stor och det var bara fantastiskt för då täcker den min tatuering alldeles perfekt!=) Så här är den min nya Acne klänning!=)





Hann även med ett second hand besök!
ÅÅ jag har nog inte ägt ett prickigt plagg sen jag var sju! Är nämligen allergisk mot allt som är prickigt, får kväljningar men jaa jag vet inte jag gillade den här blusen! Till ett par vita bikini trosor på Nikki!




Kommentarer
Postat av: Stina

ÅÅ.. vad fin klänning! Very very nice!=)

2009-03-03 @ 21:12:08
Postat av: MF

vart och vad har du för tatuering? :D

2009-03-03 @ 22:18:24
Postat av: Maja

AAa vilken fin blus!! Jag dor! Klanningen var ocksa grym. Du kommer vara faboluos =)

2009-03-04 @ 05:40:25
URL: http://majaahlund.blogg.se/
Postat av: Siia

vart och vad har du för tatuering? :D

2009-03-04 @ 07:59:50
Postat av: sanna

Riktigt snygga grejer du fått tag i :)

2009-03-08 @ 02:26:13
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: tereza

det var några riktigt snygga plagg

2009-03-17 @ 13:24:23
URL: http://terezaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0