Det suger..

att jag fortfarande inte har fått igång internet hemma hos mig=(

Så istället för att ligga med datorn och mysa i sängen imorse myste jag ner mig i divanen i tv rummet och började smaska på en B&J. Så om jag inte får min nya dator inom de närmsta dagar kommer jag att tröstäta mig fet och det passar sig inte nu när jag reser bort om två veckor drygt=)
Fix it now!!!


Så eftersom jag inte kan dela med mig av några bilder delar jag med mig av lite annat! Jag sökte en gång till ett Tv program och var ner på casting i sthlm och kom med! Det visste ni inte!=)




Nu ska jag ringa frisören Anna och överraska henne med att jag vill boka tid för slingor typ imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara A

Ska du bli blond? Kul vad var det för program?

2009-03-23 @ 14:23:55
Postat av: Elle

Haha jag fick frukost tillslut sedan en Crispy Chicken sallad till lunch... Även att jag har fått en överraskning idag, en Armani klocka! =)

2009-03-23 @ 15:32:19
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Agge

Det var en docusåpa!=)

2009-03-24 @ 15:45:08
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: flisan

big brother?

2009-03-24 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0