Efter en trist helg kommer en happy!

Fuck vilken tråkig helg.... Jag har jobbat hela helgen! I lördags färgade jag håret och gick till sängs kl 20.00. Trött, kan bero på hur less jag är på hår hår hår! Men till helgen har nog någon förhoppningsvis fått ordning på detta=)

Inte blev helgen bättre när jag fick mess av Elle igår över hur underbart hon hade det med drinkar i solen! Men som sagt ny vecka nya tag! Den här veckan blir förhoppningsvis äckligt bra!=) Börjar redan idag med att ge mig ner på stan och äta lunch med syster=) På onsdag ska jag shoppa med D=) Ny kostym och trenchcoat till han står på inköpslistan plus kanske nåt litet fint till mig=)
Å i ett sus så är det torsdag och då kommer min bästa vän hem=) Då blir det en fredagsfika, lördags lunch och en utgång=) Plus att jag vill åka till Bergafjärden ihelgen! Känner mig utvilad så jag måste ut och busa=)




Har på mig min nya kavaj idag..

Kommentarer
Postat av: Emma

VART har du köpt kavajen? grymt snygg!

2009-03-10 @ 11:15:53
Postat av: Agge

Its second hand=)

2009-03-10 @ 14:42:38
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0