Elle solar jag sliter!

Har varit nere idag.. vet inte men tror till 100 procent att det beror på att Elle åkte till rivieran idag... Super skönt för henne men vem ska jag luncha med imorgon? Egentligen borde jag se det som nåt positivt för jag har massor att göra här hemma!!! Så med andra ord kan det bli en billig och bra helg... men tråkig!


I tisdags när jag skulle hänga upp min nya klänning fick jag en chock! Den fick inte plats... inte ens om den var tunn som ett A4 hade jag fått in den på stången... så den åkte ner i en påse isället! Sååå idag satte jag på mig ett par solbrillor så jag inte skulle se allt för mkt av röran och började rensa... Så nu när kl snart är elva har jag två hyllplan klara och x antal kvar till imorgon!!!

Det är vinter så jag kan inte för allt förstå varför jag har sommar kläder som används en ggr om år typ i frankrike framme??? Nää nu ska det ske förändringar imorgon!=) Köpa kartonger och skriva etiketter på! Rivieran, koftor, skor, skidkläder, övrigt!






Hmm fattar inte när jag tänkte ha den här?



Jag trodde att allt i mitt liv kretsade kring svart? Tydligen inte!


Snorungen som förstörde min sovmorgon när hon hade bitit av snöret till persiennerna och det fanns inte nåt att dra upp dem i....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0