En gång till!

Då var det dags igen... två veckor sen sist men känns som igår! Har bokat tid för slingor imorgon bitti kl 09.00! Har inga problem med färgen men nej tyvärr den passar inte mig och mitt liv helt enkelt!

Känner mig trist och tråkig i den här färg hjälmen! Det e nog sant som det sägs att blondiner har roligare å när jag tänker efter, alla sjukt roliga saker jag gjort och varit med om har varit när jag har haft blonda slingor!

Här var jag super nöjd så kan inte fatta varför jag inte kan låta det vara?




Den här gången tar jag inte med en bild på prinsessan Madelene för då får frisören en hjärtatack! Har skrivit ut den här bilden och ska säga.. Så här vill jag ha det and thats it!=)





Kommentarer
Postat av: Elle

Ska bli spännande att se om det blir som på bilden! Good Luck! ;)

2009-03-24 @ 18:01:18
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0