Gala klänning?

Hmm what the fuck to wear?=) Lördagen i New York ska vi på en gala middag och dresscoden är gala klänning! Några förslag???
Åå nu har jag googlatgala klänningar och någon The Oscars klänning kommer jag definitivt inte att finna i svall! Här hittar man knappt nån trasa att ta på sig en vanlig lördag ute på byn.

Nu vet jag iallfall att jag kommer att bo på East Side på Lexington Avenue och hotellet ligger tre blocks från shopping on Fifht Avenue=)

 

 

Den här vill jag ha!!! Hmm mamma kanske kan sy en kopia?



Har skorna på det torra iallafall.. men de lär väl inte synas under klänningen! Om jag finner en vill säga! Naglarna kommer dock att vara i sitt esse har bokat tid på nagel studion dagen innan jag far!



Å tänkte låna systers nya kuvert väska i svart mocka med skinn detaljer och fyra guld nitar!



Kommentarer
Postat av: Lill Familjen

Men agge hjärtat är inte den där kläningen lite väl täckande för dig? ;P

Hommer du inte shoppa i NY då?

Ta hand om Dig!

2009-03-03 @ 00:58:54
URL: http://spjalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0