Good and bad!

Det dåliga=(

Igår när jag skulle slänga mobilen på sängen så träffade jag av misstag skärmen på min laptop=( Typiskt det var den datorn.. hann iallafall ha den i sju månader! Jag är alltid så jävla klantig.. som Elle brukar säga: Allt händer alltid dig! Å det har hon tusan så jävla rätt i!

Så nu sitter jag här och skålar med mig själv och är så jävla less på allt som har med teknik att göra! Va fan går det inte att lägga upp bilder på den här datorn för???

Det bra=)

Lunchade med bästa Elle på Charm idag!
Sen var jag hem till mamma och pappa och hämtade min överraskning från lillebrors flickvän Emma!=) Å så glad jag blev! En påse med Matrix produkter=) Blev såå himla glad så nu har jag bestämt att jag ska köpa nåt fint till henne på VS i NY=)

Nu kanske jag får den rosa datorn jag vill ha! Suger ändå för jag skulle få en ny mobil=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0