Lovely dress!=)

Mamma ringde i lördags och sa: kliver du inte ur förar sätet och sätter dig bredvid när det är så dåligt väglag får du inget påskägg!??
Igår när hon ringde ville hon boka en tid och dag för att fotografera oss syskon och ge min mormor i födelsedags present! Hmm vad jobbigt!
Idag när hon ringde ville hon att jag skulle följa med till optikern och vara smakråd när hon skulle välja ut nya bågar! Hmm visst jag följer med om vi hinner gå förbi nån butik istan. Å av alla valde jag myrorna??? Å där hittade jag en skräddarsydd klänning som ser ut att var sydd på min kropp! Den sitter alldeles perfekt!!!


Kommer att användas på middagen på 47 e våningen  i "The view restaurant" på times Squren
nästa fredag=)


 









Mina nya solisar fick flytta in i mina gamla brillors case=)


Kommentarer
Postat av: johanna

superfin klänning!!

2009-03-30 @ 21:34:32
Postat av: Anonym

My Love!

2009-03-31 @ 13:48:39
Postat av: Aida

very Claudia Schiffer i YSL ss09/10 UNDERBAR!

2009-03-31 @ 14:01:13
URL: http://ilovemi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte är det kassler?...ser ut som kassler nät!

2009-03-31 @ 16:03:28
Postat av: Agge

Till pippi/anonym.. Hade du ens passat i en klänning hade du sett att det inte var ett kassler nät!=) Du gillar säkert mat mer än kläder därav kommentaren din lilla gris!=)

2009-03-31 @ 16:16:24
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: frida

Jättfin klänning!

2009-03-31 @ 20:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0