Its friday=)

Vaknade upp tio imorse och tittade mig i spegeln! Hmmm what the fuck? Vänster kind hade två röda inte så fina svällda sår! Kan inte fatta vad det beror på? Ser ut som om jag bränt mig på en plattång=( Så en bild på håret får vänta!

Halv ett mötte jag upp Elle och Nikki för en efterlängtad Charm lunch! Kunde inte släppa blicken från Elles nya äckligt fiina halsband! Efter det ringde min lillebror och informerade om att klänningen från Vila jag sett i reklamen hade kommit och hans vackra Emma hade lagt undan en till mig! Så jag och mamma for ut och visst satt den som ett smäck! Så nu har jag en till ny klänning med mig till nån av alla middagar i NY=) Tack Emma=)
Halv sju var det middag hos mor och far!!! Jag, D, lillebror och Emma!

Nu fortsätter min mysdag med lite starkare dryck! Ses kanske i sofforna på Oscar imorgon!=)

Min nya blåsa!






En gammal blåsa jag hittade i garderoben använd sisådär två ggr! Kanske blir tredje ggr gillt imorgon kväll?



Idag hade jag på mig my second skin och favvo kavajen från TIger!



Hittade även bandet till Gucci väskan när jag plockade i lådorna här hemma! Good!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad fin du var i klänningen! Skorna passade ju perfekt till som vi sa :) Vi ses på söndag, kramar!!

2009-03-14 @ 09:39:42
Postat av: Anonym

Beautiful

2009-03-14 @ 10:42:25
Postat av: sanna

Jättefin klänning! Vad kostar den och i vilka färger finns den!? :)

2009-03-14 @ 19:59:01
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: Agge

Den finns i svart, blått och siren lila!=) 399 kostar den!=) Den svarta var jätte fiin!

2009-03-15 @ 15:59:19
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0