På ett ungefär....

ser håret ut så här! Blir bättre och bättre för var gång jag tvättar jag det! Har bokat tid för tvätt å fön innan jag reser men ska boka in för slingor samma dag!! Så här är det okammat efter en hel dag av jobb och väntan på att klockan skulle få ett nytt tillsvidare armband sen pilotlänken gick sönder efter att ha åkt i golvet efter en party natt=(

 


Den här veckan kommer jag att försöka ägna mig åt att hitta en pigg polare till Jane som fortfande inte slutat skrika efter sin tarzan! Men det är svårt! Vill ha en svart väldigt luden bäbis, helst av allt en rag men vill hålla mig till svarta hårstrån orkar inte med vita ocksa! Får se om jag hittar nån som kan få mig att känna kärlek vid första ögonkastet!

I väntan på en ny vän att dela djungel febern med=)



Ett stort plus om jag hittar nån som är intresserad av kläder och vill dela garderob med Mini=)





Kommentarer
Postat av: sanna

Jasså? :) Ja de låter ju lovande då. Vad hette hotellet du bodde på? tänkte om de var i närheten av vårat! :)

2009-03-16 @ 17:35:38
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: ett tips iaf

http://sannasv.bilddagboken.se/p/main.html?#0



kissemisse



2009-03-16 @ 22:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0