Party?

Det som såg ut att bli en toppen kväll slutade i en lätt urspårning! Ibland händer det men väldigt sällan! Så vid klockan ett beslutade jag mig för att istället för att festa runt på Oscar i party blåsan, så drog jag på mig ett par jeans och traskade bort till seven eleven, köpte en pasta och tog en taxi hem till sängen och kröp ner bredvid mina hjärtan!!!






Lillebrors Emma hade kvällens finaste tunika!=)





Elles nya från Zara i frankrike var inte dum den heller=)



Trött Agge som inte längre är någon drama queen=)



Imorse drog vi från stan! Över ett gäng pannkakor funderade Madicken på vad som egentligen gick fel?




När jag såg sis nya solisar blev jag tvungen att köpa likadana=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Häftigt värre med 7 eleven, trist bara att du väljer att gå tvärs över staden för att komma till denna oas med härliga frestelser och sen ta taxi hem... friskt vågat, du är så härlig du, vågar verkligen... häftig tjej, verkligen.. ps : såg dig på stan, varför pratar du som om du hade talfel?

2009-03-28 @ 21:02:57
Postat av: Agge

Nää du har du fel! Det e gott värre med pasta från 7eleven=) Å förresten klart att du såg mig på stan! Pucko våran bil står parkerad mitt i stan!=) Kul med en stalker som vet i vilket hörn jag bor i och vart vi parkerar!! Ändå lite läskigt du!

2009-03-28 @ 21:38:28
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Moa

Vart finns 7eleven i sundsvall?

2009-03-28 @ 22:31:34
Postat av: Madicken!!!

Vilken störd människa som har skrivit kommentaren längst upp!!! Tror jag vet vem det e!!! Herregud den människan kan ju inte ha något liv! tråkigt att behöva racka ner på andra människor!!! se det positivt!!! DU ÄR EN GRYM MÄNNISKA!!!! Du kan väl göra som elin gjorde.. gö en blogg som bara de närmaste kan läsa! då slipper man alla sär!!! Å talfel...hahahaha snarare den människan som har det:) älskar dig!!!

2009-03-29 @ 13:13:52
Postat av: Pippi

Crystal Crystal! Pasta från seven to five, badtofflor och kex! Lyxigt hörru. Haute couture....

2009-03-31 @ 16:08:42
Postat av: Agge

Tyvärr är inte champagnen av märket crystal men dock de fina glasen är gjorda av just crystal!=)

2009-03-31 @ 16:18:21
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0