Lördag it is!

Eftersom allt jag tittar eller tar på går sönder eller slutar att fungera så är jag nu hemma hos min mamma och pappa!=)  Här känner jag mig säker!=) Trodde jag skulle kasta den nya datorn i väggen igår när den vägrade fungera!

Nu står min lillebror och kockar i köket hemma hos mamma och pappa och jag sitter med skorna på och väntar på att åka hem till mitt eget hem och göra mig iordning inför kvällens=)


Det här fick jag av finaste Emma, lillebrors flickvän! Alla i familjen är kära i henne=)



Inte undra på att jag hatar mitt hår när jag ser hennes=)



Nu har jag min egen salong på köpmangatan!




Fick en jätte fin grön ring av lillebror!=)






Invigde min nya Tommy skjorta=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker tjej!=)

2009-03-23 @ 14:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0