Lets Party!!!

Hade det varit förr hade jag gärna gått på party, men nu får partyt komma hem till mig istället!


Tänkte att vi kunde skåla i mina kändis glas ikväll=)


Som om det inte räckte att Posh Beckham och det glamourösa gänget i serien Dallas skålar med dem, så såg jag att i avsnitt 19 säsong 2, Gossip Girl så skålar Queen B i ett exakt likadant!!! Så välkomna till Queen A ikväll=)


XOXO



Syster ringde och behövde hjälp att bära upp för min trapp men jag tyckte att jag höll på att göra mig iordning så hon fick bära själv! Stackarn trodde det var en vinare hon bar på!


Kommentarer
Postat av: Star

Ja du verkar vara en sån som bara tänker på sig själv!

2009-03-27 @ 21:34:14
Postat av: Agge

Där har du fel! Visst tänker jag alltid på mig men lika mkt tänker jag på mina vänner och min familj också!!! Så du kan inte vara nån av dem för då hade du vetat!

2009-03-28 @ 18:45:46
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0