I love to drive=)

Snart är det dags för sommardäcken att rulla ut på vägarna... åå vad vore bättre om inte jag hade mitt kort då? Eftersom min lilla bakelse som väntar och väntar bara har sommar däck=)

Åker jag dit för fortkörning vill jag göra det me stil! Tog bilen till solariet som ligger en gata nedaför! Jaa jag är super lat=)




Bättre bild på håret!





Här är min övningskörnings bil! Och ibland går det nog fortare än det borde men det är bilens fel! Hade det varit lilla mazdan eller nåt liknade hade jag nog hållit hastigheten bättre!=)




Äntligen sitter den på min arm igen=)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Yes!! ja fan det måste vi göra!! ska prata med henne ;)

2009-03-16 @ 20:54:57
URL: http://c1cc1.blogg.se/
Postat av: Elle

fin outfit ;) Jag älskar den där skinnjackan!!!

2009-03-16 @ 21:38:46
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

brukar se dig köra i stan! fin är du alltid också! Hej svejs!

2009-03-17 @ 12:06:13
Postat av: Madicken!!!

Fin kläning:P kan det var mitt inköp från France i somras???:) Tack för idag! älskar dig mest av allt i världen... Din blogg är klart den grymmaste som finns!!!! puss puss å du hälsa JANE:P

2009-03-17 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0