Bra Lördag=)

Kvällen började lika bra som den slutade! I garderoben hittade jag en oanvänd klänning med djup dragkedja fram som klipptes av till lite kortare topp! Hade en smal dag i lördags! =) Sen var jag över till Erik där han och D satt och drack!

Längsen jag hade så kul på Oscar! Visst det var kallt att sitta på uteserveringen men efter några härliga drinkar och snyggt sällskap var jag redo för att bege mig in till baren=) Trist att Elle uteblev men jag hade kul med killarna! Helt okomplicerat!=) Ska tjata med mig dem ut på lördag igen=)







Kommentarer
Postat av: D

Ja det var en mycket trevlig och städad kväll=) Puss

2009-05-18 @ 15:59:46
Postat av: Anonym

Fina ni är tillsammans!

2009-05-18 @ 17:23:41
Postat av: Elle

Synd att jag inte kom längre än till Rådhusgatan! =( Vi får ta igen det snart! Puss

2009-05-18 @ 18:40:33
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: anze

Haha ja vad hände med mig egentligen! Jag tog för många slattar på slutet haha! =) Vi måste festa snart :)

2009-05-18 @ 19:53:10
URL: http://anze.blogg.se/
Postat av: anne-lie

ja men eller hur! har skickat ett surt mail nu så får se om de svarar! gäsp nu ska jag ta tag i plugget. underbart, not!

2009-05-19 @ 08:10:47
Postat av: Sandra

Jävulskt snygga skor, snälla säg att de e köpta i Sverige och inte i NY. Hoppas!!

2009-05-20 @ 09:23:51
Postat av: Agge

Sandra får göra dig besviken de är köpta i NY! På strawberry net som jag tror att man kan beställa till sverige från=)

2009-05-20 @ 13:43:55
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0