Första Maj!=)

Shit besvikelsen var total imorse när jag insåg att det inte var 1:a maj tåget som väckt mig! Första gången på flera år! =) Så efter frukosten på Mc donalds blev jag tvungen att åka hem igen för att kolla om de var på väg! Men icke! Så när vi plockade upp Erik för att bege oss mot mittsverige banan såg jag dem maschera Storgatan fram! Alltså de har bytt rutt! Hallelulja=)

 
Publiken på Oscar igår var inte annat än väldigt 18! Men jag hade kul me Elle och Nikki ändå=)


 












Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilka fina skor! Du hittar alltid de bästa fynden före mig =) Vi måste ses nått till veckan! Hoppas lägenheten va fin? Många kramar!!

2009-05-06 @ 22:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0