Helgens!

Ingen wow helg direkt! Blev hemma i stan! Köpte en klänning i lördags för att dansa mig svettig i! Men min dans partner var inte helt kry! Så det blev Robinsson lördag som jag även hade tänkt att söka till här i veckan!

Ganska så trist helg som även bestod av en nära krock i lördags, gardin byte i söndags! Å vad fan hände med tvätten? Å tills nu har jag suttit i telefon kö i stort sett hela kvällen! Sjuk upplysningen, nu är det jag som inte känner mig kry och vissa i min närhet är oroliga!







Klädd för att köra motorväg! Min absoluta favvo väg!





Tredje gången gillt på en månad!



Jo just det tvättade en bil på Ds firma.. för en okänd summa!=)


Kommentarer
Postat av: Elle

Fina gardiner! =)

2009-05-11 @ 20:12:56
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Sanna

Snygg klänning! Allt du har är fint! vart är den köpt? Tacksam för svar=)

2009-05-12 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0