Shoppat!

Dagens shopping kändes lite beige.. alltså det finns mkt fiint men inget äckligt snyggt! Fick tag i de små natti shortsen jag sett i Cosmopolitan, smink från body store och fyndade en strand skjorta på rean! Thats it! Jo köpte även en bh men gud vet vart jag hade hjärnan när jag köpte den typ 2 storleker för stor!?

Så nu har jag bara några inköp kvar för denna månad!

Ny kines mobil, guld klockan från Michael Kors som skulle passa perfekt till mina strand skor! Och inte att glömma mitt inbokade frisörbesök hos Anna på Onsdag morgon kl 09.00 för klippning å slingning.



Skjortan som passade väldigt bra till mina mini mini V.S shorts=)




Mina älsklings flipps=)


Kommentarer
Postat av: anze

Ja synd bara att det gick åt helvete så nu kan jag inte köpa nån! huhu

2009-05-25 @ 22:02:27
URL: http://anze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0