Besviken=(

Var på visningen av lägenheten vi var intresserade av! Istället för ett wow blev det en stort suck..  Kände mig kvävd där inne så liten var den! Trodde den skulle vara stor och ljuvlig. Sen när jag insåg att det fanns 4 smala skåp totalt att förvara kläder och annat i var jag i chock! Och eftersom det var vindsvåningen så var det snetak så där får jag knappt in en byrå! Inte ok! Ettan med egen igång som hörde till var nästan fiinare än lägenheten=( Så vi får fortsätta leta för tanken är att jag ska ha ett rum över att göra om till min closet med en rosa divan i mittan av rummet där jag kan ligga och glo på mina förbrukade pengar!

Dagens inköp, ett linne att ha på sig på visningen.. suck onödigt!


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0