Fatta beslut!

Har alltid känt mig trygg i min lägehet, alltid trott att bättre än så här kan jag inte bo! Men efter en helg med krossade fönster i entren och sömnlöshet har jag äntligen fattat beslutet att nu är det dags för nåt nytt! Så nu är jag på jakt efter att köpa en trea så jag kan inreda sovrummet som blir över till en klädkammare! Redan imorgon ska jag ringa för visning på en=) Självklart i stan! Känns spännande=)


Idag har jag shoppat skor och en klänning! Men innan den invigs måste mamma sätta saxen i den=)




Första maj tillbringade jag på mittsverige! Härligt bakis och dålig i magen!














Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina skor!! Vart har du köpt dom??

2009-05-06 @ 19:43:24
Postat av: Cicci

Tackar tackar :) Jag har delvis gjort det själv. Var hos frissan första gången och gjorde jättemånga ljusa slingor för att ljusa upp det. Sen slingade jag det hemma själv en gång precis innan jag åkte till Italy.

Så jag ska slinga det en gång till nu innan sommarn så kommer det bli perfekt! Fan va jobbigt 4000 är inte kul att slänga ut på håret på en gång... men dit hår ser ju ändå fräscht ut med tanke på alla färgningar :) tänkte du bli blond till sommar med eller ska du låta det vara ett tag? Du passar ju grymt bra i mörkt i alla fall, men de tär alltid nice med blondt på sommarn ;)

2009-05-07 @ 18:49:53
URL: http://c1cc1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Its second hand=)

2009-05-07 @ 18:58:06
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0