Dyr dag =)

Idag är det fredag och det enda viktiga som händer på fredagar är min Charm lunch med Elle! =)

Idag var en mkt bra dag... många snygga plagg hängde på galgarna och skohyllorna var inte sämre! =) Så tack vare det blev det helt enkelt en dyr dag! Och dagen innan idag, igår var inte heller nån billig historia! Gjorde ett besök hos Anna som gjorde mig Prinsessan Madelene blond igen! Och jag är galet nöjd! Hallelulja! 




En julklapp till juldagen från mig! =)




Redken hårinpackning! Dyr 415 kr, så nu hoppas jag på resultat! Ny skugga och pensel från Face!




Dagens fynd! Myrorna!




Sitter som om de var sydda på mig! HM barnavdelning med snygga dragkedjor nertill! =)





Och som vi alla vet är barn kläder billiga billigare billigast! Notera US storlek 13-14 Years! Så då är det bevisat att 25 bara är en siffra! =)



Kommentarer
Postat av: Peace

Du har ju inga kurvor, därför du kommer i dessa jeans

2009-11-27 @ 15:26:33
Postat av: e

exakt!

2009-11-28 @ 10:35:35
Postat av: Agge

Jag är glad att jag inte är kurvig! Jag har de perfekta formerna! Helt enkelt en killing body utan en enda svettig timme på nåt sunkigt gym! Avis? Det var väl det jag trodde! =)

2009-11-30 @ 13:21:41
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0