Firandet!

I lördags firade vi Elle 25 år! =) Men jag firade även mitt körkort! =) Elle hade dukat upp en härlig buffé och av mig Madicken och D fick hon en ursöt morgonrock från Friis & Company med ett prinsess krona på ryggen!

Så summan av god mat och dryck samt trevligt sällskap fick mig i så skön stämning att på Oscar släppte alla spärrar! Jag dansar inte men i lördags bjöd jag på ett och annat move! Super kväll som slutade med dyngsura kläder och rejäl skallebank när klockan ringde kl åtta när det var dags att kliva upp!


























Kommentarer
Postat av: Elle

härliga bilder! shit vilken bra fest det var!!

2009-11-16 @ 18:10:30
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Madicken!

GRYM KVÄLL :P måste vi göra om snart ;)hahahaha loveyou

2009-11-16 @ 18:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0