Fredag =)

Idag bjöd jag min syster på en Charm lunch! =) Sedan gjorde vi gallerierna!
Har inte tänkt att köpa nåt före jul för det jag just nu allra helst vill ha står på min önskelista som ligger på bordet hemma hos tomten! 

Men nåt måste man ju ändå alltid ha =) Hittade en jätte fin stickad tröja som jag har på mig just nu till mina skinn byxor och mitt bästa fynd är skorna! Har haft tusen par såna här från Bianco men alla har kasserats så därför slog jag till! Kan vara bra att ha =) Blir fint till ett par svarta jeans och en päls till julbordet! =)

Nu ska jag åka och handla middag, hämta ut mitt körkort och springa in på Riva och fråga varför jag inte fick någon Barbor halsduk på köpet som de annonserar om!? Brukar det inte vara så att de som köper först får först? Fast när jag köpte min jacka så var de nyss inkomna så halsdukarna hade kanske inte kommit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0