Riktigt onödigt!

Vaknade imorse av att Madicken ringde och ville åka på second hand med mig! Javisst jag älskar ju helt plötsligt att köra bil så jag hämtar upp dig efter tolv! Klär upp mig sätter mig i bilen och ska backa ut från parkeringen och upptäcker att det saknas nåt och låter konstigt? Men vad av allt saknas? 

Joo tack så mkt för att nån idiot har brytit av sido spegeln på förar sidan... Men det är så typiskt denna stadl! Man ska köra en gammal traktor och klä sig i Gina då är man fri från bekymmer! Men nu har jag glömt detta och lugnat ner mig efter mitt lilla utbrott! Så nu ska jag gå ner till "grannarna" och köpa en fet pizza!

PEACE =)






Kommentarer
Postat av: Märtha

Jag vet hur det känns att få backspegeln avsliten på förarsidan.Så jävla onödigt,kanske är samma som har slitit av din?Haha



Hoppas det går bra.



Rolig blogg förresten!

2009-11-26 @ 10:10:28
URL: http://www.marthagafvert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0