Update!

Längesen vi sågs men tiden bara springer iväg! Och eftersom jag hellre går så har jag svårt att hinna ikapp!

I Måndags var jag på riksettan hela dagen, i tisdags var jag på lägenhetsvisning på fin fina Ludvigbergs vägen, Sen har tiden fördelats ut till mormor, Madicken, körkortsboken och igår var jag i Hudik.. Idag är iallafall en dag helt utan måsten! Jag tar dagen som jag känner! Vill jag gå ut ikväll så går jag ut ikväll =) Några glas vin har jag iallafall bokat in ;)

Veckans bästa köp! Kartell tidningsställ!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Måste bara få fråga vart du köpt din tapet? Den som är vit med glansigt mönster? I like:)

2009-10-27 @ 12:49:23
Postat av: Elle

Du är utmanad! Kolla min blogg ;)

2009-10-28 @ 18:43:36
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Agge

Hej Angelica! Jag och mamma hittade den på rusta av alla ställen! Jätte billig! Men nu är det nåt år sen!

2009-11-02 @ 10:18:17
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0