=)

Kom precis hem från min första laser behandling hos Laserkliniken!
Visst det gjorde ont men vad är det man säger?
Den som vill bli fin får lida pin =) Det är inte så att hela kroppen smärtar utan bara området där tatueringen sitter! Jag visste redan innan att det kan ta upp till ett år för att få bort den helt men jag känner en sån enorm lycka att jag har tagit tag i det här och kan inte annat än tok längta tills nästa besök om 7 veckor!!! =)

Idag tror jag tar min nya Army jacka och Aviators! =) Ska hämta min nya mobil som ska ha kommit idag =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

hej! Hamnade på din blogg när jag googlade borttagning av tatueringar. Ska inte själv ta bort någon men vilken salong gick du till? Någon du kan rekommendera? Är du klar med behandlingen nu? Bor också i Sundsvall. Ha det så bra!

2011-05-16 @ 12:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0