Galet!

Har varit en super trist start på veckan.. solen skiner men ingen har direkt haft nån tid över till mig =(

Ikväll kommer iallfall Madicken hit =) Hon ska ner till sthlm imorgon på nån gala middag och jag ska måla hennes naglar och packa hennes väska med kläder ur min garderob!

 

Fick ett roligt MMS av hjärtat idag höll på att sätta kaffet i halsen, visste att de skulle vara stora men inte så här stora!!


Nu väntar jag bara på sista pusselbiten! Skärmbräddarna från USA som kommer nästa vecka!

 

Fick tag i ett par matchy jeans till min Wrangler! =) Wrangler jeans som blev ett par shorts!

 


Kommentarer
Postat av: Elle

http://www.asos.com/Vivienne-Westwood-For-Melissa/Vivienne-Westwood-Anglomania-For-Melissa-Button-Detail-Ankle-Boot/Prod/pgeproduct.aspx?iid=820337&cid=4172&Rf-100=Boots&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Black

2010-04-20 @ 23:18:02
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0