New In!

Kastade ju ut mina höga skinnstolar för att jag ville ha två bänkar att sitta på istället! Mysigare så! Så igår hittade jag superfina kuddar som gästerna ska sitta mjukt på! Även de nya bordstabletterna är mjuka! Allt för att göra det så mjukt och skönt som möjligt! =)

 

Nu ska jag duka fram dagens middag! Kyckling och grön sallad.. jag fuskar med en burk potatis sallad till! Kl 18.00 ska jag befinna mig uppe i spåret vid sidsjön! Igår startade en tävling som kommer att avslutas 4 Juni och jag kommer göra allt för att vinna den =)

 

 

Min nya fina Apple MacBook!



Kommentarer
Postat av: Emmas lillasyster Elina

Jag hörde om eran tävling! Håller tummarna för att du vinner det hära agge!:D Tror dock aldrig syrran varit såhär seriös någon gång.. Hehe ;)

2010-04-11 @ 23:52:50
Postat av: Agge

Haha jaa det här blir spännande! Kunde inte låta bli att ta fram ostbrickan igår halv tio =( Men på sju veckor hinner det hända mkt! =)

2010-04-12 @ 06:48:48
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Middagsbänkar är tyvärr lika med backpain.

2010-04-12 @ 10:49:13
Postat av: Agge

Haha jaa om man är 80 pannor! Men tyvärr är mina gäster fräscha friska människor som klarar av att sitta fiint under mat timmen! =)Men kan förstå att du är avis för att du inte kommit på idén själv =)

2010-04-12 @ 11:15:15
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som du då inte verkar ha kunskap om så har inte ergonomi något med den fysiska hälsan att göra. Precis som att en person på 80 pannor kan ha bättre kondition och hälsa än dig "jag-tränar-inte-Agge".

2010-04-12 @ 15:08:09
Postat av: Agge

Du som vet så mycket har missat nåt... Började träna igår! =) Kul va? =)

2010-04-12 @ 17:10:00
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh bra där!

2010-04-12 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0