Sista April!

Känns lite över för länge sen..

Men nåt måste man ju ända göra så jag ska ha en liten middag här ikväll=)

Där det är gästerna som hjälper värden att laga maten! Toppen! =) Så det jag behöver göra är att städa och hitta nåt fiint att ta på mig ikväll! Har inte köpt nåt nytt till ikväll så jag får ta nåt gammalt! Jag har letat efter min Baby Phat klänning här på morgonen men jag hittar den fan inte! Alltså ligger den i sommar kartongen nere i källaren och dit vågar jag inte gå ner själv! =(


Dessa har jag provat men jag är så blek så jag får se! Gallerian har öppet till 17 så än finns det hopp! =)

 

Eller så kör jag på jeans och en blus?


 


Kommentarer
Postat av: Elle

Påfågeln är hemma hos mig ifall du letar den!! Glömde att ge dig den i tisdags...

2010-04-30 @ 15:02:25
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Agge

Den e nog den sista jag skulle se frisk ut i just nu! E så jävla blek! Får ta en långklänning att gömma mig i =)

2010-04-30 @ 17:41:37
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Outfiten näst längst ner vinner med hästlängder! =)

2010-05-04 @ 16:08:44
Postat av: Tobbe

Fast å andra sidan haha vem är jag & kommentera det, som går iklädd mini kjol, fish net leggings och bh på dagarna! *headbangar till låten dont stop believing med Journey, tom så att jag sjunger med "Im just a small town girl, living in a lonely world...* Haha shit vad knäpp ja e!

2010-05-04 @ 16:15:54
Postat av: Agge

Tobbe rolig du är! nästa gång vi ses ute ska jag ha nåt liknaden! Hade faktiskt dem jeansen och en liten vit volang top på Oscar i lördags =)

2010-05-04 @ 20:20:18
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0