Long time

No see!

 

Har haft fullt upp med diverse så jag har knappt läst en blogg de sista dagarna!!! Men ikväll ska jag mysa framför datorn hela kvällen!

 

Imorgon är det äntligen dags för systrars dag =)

Jag ska upp till garaget på förmiddagen och hämta min Jeep för att ta syrran på en shopping tur!

Jag har planer på att vara kass fri men hon hade tänkt att go banans! =) Hoppas hon bjuder mig på lunch som hon alltid annars gör!

Sen kl 17 ska jag på en ny husvisning! Ett finare hus utåt sett, ett dyrare hus, men dock en hel del att göra invändigt minus en klar pool =( Men D har lovat mig om jag flyttar från stenstan ska jag minsann få nåt att bada ute i nästa sommar! =)

 

 


Kommentarer
Postat av: ems

vad äre där för fin tröja??

2010-08-25 @ 19:31:42
URL: http://weloveems.blogg.se/
Postat av: Agge

Some old shit =)

2010-08-25 @ 21:52:38
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0