Lördag!

 

D tog med mig till Härnösand för en lunch på vårat favo hak Rutiga duken idag! Gullig kille alltså!

 

Men det var inte bara vi som hittat dit denna lördag! Stod inne på Hm och vilka var där? Lillebror och Emma =) Lillebror har upptäckt hjärtats favorit buitk Herrman där han shoppade loss två Gant jackor! Tyvärr hittade jag inget speciellt idag =( Jag hade ju glömt min plånbok så D skulle betala det jag ville ha! Men det är väl typiskt! Har man inga pengar vill man ha allt och när man har pengar vill man inte ha nåt???

 

Den här tröjan med duttisar var allt jag kom hem med! Men jag är lycklig ändå! Har äntligen hittat mina Aviators som jag trodde jag tappat nere i Göteborg!

 


Kommentarer
Postat av: emma

Vart kommer den snygga tröjan ifrån??

2010-08-29 @ 11:38:31
Postat av: Agge

HM =) 249 riksdaler =)

2010-08-29 @ 15:12:41
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0