Nöjd!

 

 

Jag skulle ju på dop imorgon men kan tyvärr inte gå men det hindrar inte mig från att lämna ifrån mig en riktig Agge påse!

I påsen ligger ett gulligt ull lamm omlindat i rosa silkes papper! Ska ner med en mina första år bok också! Kortet och kuvertet har jag gjort själv för fem minuter sen!!! Nu är jag en mycket nöjd Angelica =)

 

Ska även skicka med en outfit bild på mig i långklänningen och kavajen jag hade tänkt att ha på mig så babyn vet hur fin jag tänkte vara på hennes stora dag!

 

 


Kommentarer
Postat av: frida

Fint kort. Hittade en påse hos mig efter lördagens fest med en plattång och en New York yankees keps. Så jag förmodar att den är din! Ni kanske ska till Stina någon dag i veckan och hälsa på lilla Lova så då kan jag ta med påsen =) kram

2010-08-21 @ 14:25:37
URL: http://designfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0