Suck!

 

Måste ut på det förbannade Ikea idag! Gillar inte Ikea av två enkla anledningar : Det första är att det krävs en hel dag för att sätta ihop en pall, allt ska skruvas och monteras själv och jag har ingen utbildning i byggsats! Sen går det sällan att skruva isär penalen om det blir fel! Det andra är att man blir så sugen på allt man ser och jag har verkligen inte ens plats för en ynka vas till!

 

Så imorse när jag kände höst vinden insåg jag att jo jag måste göra ett besök ändå! Så för att få plats med koftor och de fem jackorna jag förvarar hos Inger under sommaren har jag inget annat alternativ att försöka hitta nåt att stoppa in det i! Wish me luck!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0