Julen!

 

Har inte haft tid med bloggen har haft fullt upp tiden räcker liksom aldrig till! Julafton var en toppen dag! Vi firade som vanligt hemma hos mamma och pappa! Det är alltid lika mysigt! I år hade Madicken med sig både sambo och två katter!

Jag fick som vanligt alldeles för mycket julklappar! Fick bla. Väskan från Tiger jag önskat mig, en quiltad jacka från ralph lauren som jag länge velat ha, presentkort, morgonrock nya badlakan, och av Dennis mamma fick jag långklänningen jag önskat mig! En toppen jul med andra ord! =)

 

Nu sitter jag hemma och dricker ett glas vin och funderar över kvällen!

 

Maten serverades i köktet där vi tog för oss sen åt vi i deras nya matrum!

Jag äter inte julmat så jag fick fyllda kycklingfilér och potatis gratäng! Min tradition!


 

Jag hade nya jeans och en ny volang blus på mig men som vanligt är det jag som fotar och då är det svårt att få med sig själv!

 

Mamma och pappa har tre "fake" öppna spisar! Jättemysigt!

 


Kommentarer
Postat av: Elle

Vad fin Madde var i håret!! Jättefin färg! =)

2010-12-26 @ 14:52:56
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0